Frakt
Fri frakt i Norge till postnummer 1000-9000. * I Oslo med omnejd (postnummer 0000-0999) ska lådan hämtas i Therese gate 5 B efter överenskommelse. Skicka SMS eller ring 90019140 i förväg. Vill du ha lådan skickad till dig i Oslo kostar det NOK 145,-

Frakt till övriga Norden (Sverige, Danmark, Finland och Island) kostar 350 NOK per instrumentetui.

Hur går köpet till?
När du hittat produkten du vill köpa trycker du på “Köp” och lådan läggs sedan i varukorgen. När du är redo att checka ut och betala, gå till “Kundvagn” längst upp till höger på sidan. Fyll sedan i ditt postnummer för att beräkna frakten. Tryck sedan på “Fortsätt till kassan”. Därefter fyller du i namn och adress (du kan välja om fakturaadress och leveransadress ska vara samma) och väljer betalningssätt. De två alternativen är:

  1. “Betala via DIBS med kreditkort” D ett snabbaste och smidigaste alternativ
  2. “Direktbanköverföring med faktura” Du får då en faktura via e-post som ska betalas via nätbank

När skickas lådan?
När betalningen är mottagen kommer din beställning att skickas. Om varorna du har beställt finns i lager (det står tydligt på varje produkt i webbutiken) skickas de oftast ut samma dag (endast vardagar). Om kartongen inte finns i lager beställs den omgående från fabriken i Frankrike, och skickas till kunden så snart som möjligt. Beräknad leveranstid anges på varje enskild produktsida.

Varför är samma box billigare på en webbplats utomlands?
Många glömmer att när de köper instrumentlådor på en utländsk webbplats utelämnar de porto, norska importtullar och moms (moms) på 25%. Många får därför en överraskning när boxen kommer och den är betydligt dyrare än man trodde. Genom att handla på www.bamnorden.no finns inga dolda kostnader eller överraskningar. Handla tryggt på www.bamnorden.no!

Hur är BAMs garanti?
BAMs lådor har designats för att ge sina ägare många års tillfredsställelse. Skulle ett problem fortfarande uppstå på en av våra lådor till följd av ett defekt i vårt material eller tillverkning under de första två åren efter köpet, kommer vi att reparera det på vår bekostnad (eller byta ut det, om det inte kan repareras). ) * . Det är viktigt att notera att vår garanti inte är en ovillkorlig garanti för produktens hela livslängd. Även om BAMs lådor är gjorda av högkvalitativa material kan de fortfarande skadas. Därför täcker vår garanti inte skador på produkten som är ett resultat av felaktig användning. Vi täcker inte skador orsakade av olyckor eller följder av detta, såsom skador på innehållet i kartongen.

Som med alla produkter bör det förväntas att komponenter – till exempel krokar eller fästelement – kommer att uppvisa slitage vid användning över tiden och så småningom kan behöva bytas ut. Denna typ av normalt slitage omfattas givetvis inte av vår garanti, men vi kommer alltid gärna att erbjuda en snabb och effektiv reparation av lådan. Kontakta alltid www.bamnorden.no först om du behöver service. Och kontakta oss för ytterligare instruktioner innan du returnerar en kartong. Kostnaden för att returnera en kartong till BAM France måste betalas av avsändaren.

* Enligt normal användning (utvärdering görs av BAM / deras representant).